04 November 2010

HIDUP MATI DLM MASE 3 MINIT SAHAJA *omg



http://www.emocutez.com
hello all
pagi-pagi tadi, dah berasa amat truja sbb plan mahu ke pasar rabu .
fyi, pasar rabu mulenye terletak di station bus ayer hitam .
then, dorang berpindah ke satu kawasan lapang y now is a bit nearby from my kluang .
pasar ni dikatakan sbgai pasar borong y hanye menjual pkaian2 dgn harge y murah !
tp, hanye dibuka pd hari rabu pagi smpai tengahari sahaja .
so, korang kene tunggu study week, cuti week, or pape week y tidak bekerja lah ye,
barulah korang boleh join pasar ni hoho

 kunun nak bertolak tepat jam 8 dari rumah,
tp biaselah janji melayu haha
tu budak gemuk2 montel2 pendek2 pakai tudung kelabu tu,
ha tu, akak aku lah tu hehe


 first stop kat kedai ni .
terus terperanjat beruk bile dpt tahu harge shawl ni hanyelah rm10 ohkay !
hoi hoi hoi kamu2 sekalian,
tahukan anda bahawa di mana-mana kedai mahupun online atau ofline,
ia berharge paleng kurang pon aku beli kat pesta konvo berharge rm20 .
peeeeh xbole jadi ni, mesti beli ! lalala


 wiwit ~
aku pulak y pening tgk mak2, bini2, perempuan2 y tidak bersekolah, bekerja,
kerja shift malam mahupun y poteng kerja ini mengaut2 longgokan baju .
mak aih


 see ...
jeans ni dilonggok je dlm lori .
sape nk, silelah masuk dlm lori ni haha !


 sampai duduk2 ni ha akak kite ni :D


sekarang mari kita lihat pula ape yang dilakukan ole kaum adam disini
lets cekidautdautdaut *bergema

 alolo so kiut lah pakcik ni ~
penat dia tunggu bini dia kat bwh tu ha duk mencangkuk pilih2 kain ;p
comeeeel sgt dia ~
dan gaye dia sebijik mcm bpk aku ~ hahahahah !


 tgk bro ni pulak .
" ha ? u kat mane ? td bukan u kat kedai first ni ke ? kn td u duk punggah2 tudung . i xpegi mane pon . i duduk belakang u je dari td . ha ? ape ? u dah 20 minet kat kedai laen ? abes td i peluk pinggang sape ? "
kuang3 *lakonan semate-mate*


then, aku ni kalau lelame kat tempat2 yang ramai2 org mcm ni,
mmg tak bole . lagi2 kalau brg2 tu bukan 100% my taste .
so, agak pening jugak la bile nk kne tunggu si kakak aku ni pilih itu ini .
haih, MISAE mmg mcm tu *gelaran me n my bro for her*


fyi, mase bulan puase lalu,
aku saket gigi gare2 gigi bongsu nk tumbuh .
n i thought dia tumbuh half je sbb sejak a couple of days b4,
dia saket balek . igtkan dia nak sambung penumbuhan dia .
so, pergi la jumpe dentist td, sekali mr dentist ckp,
" gigi you da tumbuh habes tp dia saket sbb dia tersepit . dia dah tumbuh dlm your gum . what makes u feel pain is becoz dia nak keluar dr gum tp takde ruang ."

seperti y ditunjukkan oleh doc y smart ini :)
*cayalah doc ! u mmg sporting ! :D
 nampak tak dlm rajah tu ?
yang tumbuh senget tu .
y dlm gusi tu .
yang kat beh knan sekali tu .
haaa mcm tu lah !


then, aku diberi pilihan .
1) cabut sbb gigi ni mmg takde fungsi
2) amek pain killer je tp nextnextnext time, akan saket balek .

make,,,,make,,,,haih,,,
what to do,
daripada menanggung saket in future 4 thousand times,
baek aku beranikan diri cabut gigi tu sekarang ye tak ?
bak kate akak aku
" giler berani ko . aku punye gigi dulu nk cabut pon mkn 3 hari nk pikir,
kau bole rilek je pikir dlm 3 minet ye "
hahahahahah
tp hah kau, ngeri tak ngeri la tengok ape y doc ni wat kat aku .
bius gum aku dlm 5/6 kali kot .
saketnye hanye tuhan je tahu .
mate aku dah terbeliak2 dah bile tgk mcm2 alat dimasukkan dlm mulut aku .
naseb baek tak kene tendang je doc ni tadi,
tp tup2, dia kate dah siap . bile mase sia cabut keluar gigi pin aku xperasan haha ~



 dah . sile jgn komen pic ini . haha !
aku menggigel tau . lepas 30minet pon still menggil ketaq lutut .
ini serius .
tak pernah aku gigel lutut .


 td gambar atas, aku kene bius .
ni dia suruh mkn ubat sebelum menjalankan proses mencabut gigi


 hah, inilah gigi keramatku . lepas ni aku nk sangkut kat shawl buat anting2 .
haha !

ubat yang aku kene habiskan .
mak aih, dah la susah nk bukak mulut .
ini lagi mahu telan .
semuanye charge adelah rm250 .
wah, xsangke ye, cabut gigi pon semahal itu .
hmmm


dan inilah makanan aku sekarang .
sumi ! hahaha comel kan aku ?
huhu sedeh tahu ... serius aku rase aku dah layak jd drakula sejati .
lepas ni korang jgn terkejut tgk aku ade dlm twilight berjuang bersame-same edward cullen tau !
yelah, dah asek mkn darah minum darah je sekarang ni .
serius darah xberhenti keluar .
naseb baek muke aku xbengkak mane .
dah la esok nak ke terengganu,
habeslah saham aku kalau muke bengkak hahahah !


p/s :
suke dgn doc tu sbb sporting !
dia layankan je kerenah aku td haha !
dan rumahku agak sunyi dgn suaraku ye :D




6 comments:

  1. gila besar gigi ko weh..hehe

    ReplyDelete
  2. asl nmpk cm bsar gg ko.haha

    ReplyDelete
  3. murah ek shawl tu..belikan aku shawl kaler pink yg manik2 tu...hehehe

    ReplyDelete
  4. tahu takpe hoho ko nak ke ? xtau bile lg mau pigi hoho

    ReplyDelete