04 November 2010

HIDUP MATI DLM MASE 3 MINIT SAHAJA *omg



http://www.emocutez.com
hello all
pagi-pagi tadi, dah berasa amat truja sbb plan mahu ke pasar rabu .
fyi, pasar rabu mulenye terletak di station bus ayer hitam .
then, dorang berpindah ke satu kawasan lapang y now is a bit nearby from my kluang .
pasar ni dikatakan sbgai pasar borong y hanye menjual pkaian2 dgn harge y murah !
tp, hanye dibuka pd hari rabu pagi smpai tengahari sahaja .
so, korang kene tunggu study week, cuti week, or pape week y tidak bekerja lah ye,
barulah korang boleh join pasar ni hoho

 kunun nak bertolak tepat jam 8 dari rumah,
tp biaselah janji melayu haha
tu budak gemuk2 montel2 pendek2 pakai tudung kelabu tu,
ha tu, akak aku lah tu hehe


 first stop kat kedai ni .
terus terperanjat beruk bile dpt tahu harge shawl ni hanyelah rm10 ohkay !
hoi hoi hoi kamu2 sekalian,
tahukan anda bahawa di mana-mana kedai mahupun online atau ofline,
ia berharge paleng kurang pon aku beli kat pesta konvo berharge rm20 .
peeeeh xbole jadi ni, mesti beli ! lalala


 wiwit ~
aku pulak y pening tgk mak2, bini2, perempuan2 y tidak bersekolah, bekerja,
kerja shift malam mahupun y poteng kerja ini mengaut2 longgokan baju .
mak aih


 see ...
jeans ni dilonggok je dlm lori .
sape nk, silelah masuk dlm lori ni haha !


 sampai duduk2 ni ha akak kite ni :D


sekarang mari kita lihat pula ape yang dilakukan ole kaum adam disini
lets cekidautdautdaut *bergema

 alolo so kiut lah pakcik ni ~
penat dia tunggu bini dia kat bwh tu ha duk mencangkuk pilih2 kain ;p
comeeeel sgt dia ~
dan gaye dia sebijik mcm bpk aku ~ hahahahah !


 tgk bro ni pulak .
" ha ? u kat mane ? td bukan u kat kedai first ni ke ? kn td u duk punggah2 tudung . i xpegi mane pon . i duduk belakang u je dari td . ha ? ape ? u dah 20 minet kat kedai laen ? abes td i peluk pinggang sape ? "
kuang3 *lakonan semate-mate*


then, aku ni kalau lelame kat tempat2 yang ramai2 org mcm ni,
mmg tak bole . lagi2 kalau brg2 tu bukan 100% my taste .
so, agak pening jugak la bile nk kne tunggu si kakak aku ni pilih itu ini .
haih, MISAE mmg mcm tu *gelaran me n my bro for her*


fyi, mase bulan puase lalu,
aku saket gigi gare2 gigi bongsu nk tumbuh .
n i thought dia tumbuh half je sbb sejak a couple of days b4,
dia saket balek . igtkan dia nak sambung penumbuhan dia .
so, pergi la jumpe dentist td, sekali mr dentist ckp,
" gigi you da tumbuh habes tp dia saket sbb dia tersepit . dia dah tumbuh dlm your gum . what makes u feel pain is becoz dia nak keluar dr gum tp takde ruang ."

seperti y ditunjukkan oleh doc y smart ini :)
*cayalah doc ! u mmg sporting ! :D
 nampak tak dlm rajah tu ?
yang tumbuh senget tu .
y dlm gusi tu .
yang kat beh knan sekali tu .
haaa mcm tu lah !


then, aku diberi pilihan .
1) cabut sbb gigi ni mmg takde fungsi
2) amek pain killer je tp nextnextnext time, akan saket balek .

make,,,,make,,,,haih,,,
what to do,
daripada menanggung saket in future 4 thousand times,
baek aku beranikan diri cabut gigi tu sekarang ye tak ?
bak kate akak aku
" giler berani ko . aku punye gigi dulu nk cabut pon mkn 3 hari nk pikir,
kau bole rilek je pikir dlm 3 minet ye "
hahahahahah
tp hah kau, ngeri tak ngeri la tengok ape y doc ni wat kat aku .
bius gum aku dlm 5/6 kali kot .
saketnye hanye tuhan je tahu .
mate aku dah terbeliak2 dah bile tgk mcm2 alat dimasukkan dlm mulut aku .
naseb baek tak kene tendang je doc ni tadi,
tp tup2, dia kate dah siap . bile mase sia cabut keluar gigi pin aku xperasan haha ~



 dah . sile jgn komen pic ini . haha !
aku menggigel tau . lepas 30minet pon still menggil ketaq lutut .
ini serius .
tak pernah aku gigel lutut .


 td gambar atas, aku kene bius .
ni dia suruh mkn ubat sebelum menjalankan proses mencabut gigi


 hah, inilah gigi keramatku . lepas ni aku nk sangkut kat shawl buat anting2 .
haha !

ubat yang aku kene habiskan .
mak aih, dah la susah nk bukak mulut .
ini lagi mahu telan .
semuanye charge adelah rm250 .
wah, xsangke ye, cabut gigi pon semahal itu .
hmmm


dan inilah makanan aku sekarang .
sumi ! hahaha comel kan aku ?
huhu sedeh tahu ... serius aku rase aku dah layak jd drakula sejati .
lepas ni korang jgn terkejut tgk aku ade dlm twilight berjuang bersame-same edward cullen tau !
yelah, dah asek mkn darah minum darah je sekarang ni .
serius darah xberhenti keluar .
naseb baek muke aku xbengkak mane .
dah la esok nak ke terengganu,
habeslah saham aku kalau muke bengkak hahahah !


p/s :
suke dgn doc tu sbb sporting !
dia layankan je kerenah aku td haha !
dan rumahku agak sunyi dgn suaraku ye :D




6 comments:

  1. asl nmpk cm bsar gg ko.haha

    ReplyDelete
  2. murah ek shawl tu..belikan aku shawl kaler pink yg manik2 tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. tahu takpe hoho ko nak ke ? xtau bile lg mau pigi hoho

    ReplyDelete