21 October 2010

layan



1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

 bende eh ? hm ... selimut + bantal busuk gua !
haha lu nmpk je gua gns, gua pon na manje2 gak hee ~

http://www.emocutez.com

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan 
duit korang sendiri?

td lunch dekat ruby dgn harga RM3.60



3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan 
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

ofkoz la dekat banglo 4 tingkat family gua kt bkt antarabangsa,
bkak canopy 14 pon cukup kt halaman rumah tu,
n theme mestilah hawaiii, nk dtg kne pakai bikini oke .
*oke tiputipugedik je . buat kat rumah je n theme, lum pk lbih dlm lg hehe 


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

ye . jwb teros xmeleweh-leweh .


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

halemak, lu x rock ar tnye soalan nih, 
gua ne lyn cintan2 pnye soklan .
OH, SELAGI MAMPU HEHEHE (jwb gak)
http://www.emocutez.com
 

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

mane eh ? slalu terjumpe je kat mane2 hehe


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

CLEO ~ <3 <3 <3
senanye aku xade reason beli mag tu .
beli, beli, n beli je haish .baik simpan dlm tabung wat kawen kn ? aha


8. Apakah nama penuh korang?

mere nem he, suhailah bte mohd sukri .
you all can call me gojes :)




9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

kedai mesra petronas .





10. Namakan orang yang korang betul-betul nak 
jumpa dalam hidup korang

eerr,,,,


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

tak . ade mahluk bername mesin basuh y basuhkan .
gua baya gaji kat die bai, RM 2.00 je~
http://www.emocutez.com


12. Dimanakah tempat yang  korang betul-betul nak pergi?

hm . semua tmpt aku nak pergi .
tp memandangkan sekarang ni aku mmg sakaipokai,
dlm mimpi je lah ~


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
aku seorang yang tamak . nak dedua . hemp . muktamad .



14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

hafidzah hafiz name nye
we used to study under 1 fac
oh, suke bergaye ye dia hehe :)


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang 
dalam hidup korang?

tadi kat atas bukan dah tanye ke ?
oke aku jwb :
talipon aku
riba-atas aku (laptop)
banal busuk
selimut busuk
bebaju aku


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

err,,,gua lyn rockapasss sumenye ^__^


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

eerr,,,, bile ek ,,, eer,,,,


18. 5 orang blogger yang korang nk tag

jay
aten
aimi
noris
wawa


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag 

LU SKEMA LA BEB .
LU BUSUK .
GUA ASE NK CARIK GADO DGN LU .
hihi ops,
no lah,
she is 1 of my classmates .
baek, talented, pintar, gojes, lawa, ringan tulang, ade bumblebee bla3 :)



oke dah siap .
dah lame xlyn tag2 ni hehe
babai !





2 comments:

  1. haiy cik belog yang cute ;)
    nice to see your blog .

    love einaz!

    ReplyDelete