17 February 2010

YES, DAT IS THE TRUE ME, SO WHAT ?

haitcheh, title entry nak gempak aje...biasanya hanya orang2 yang tengah emo aje yang akan taip title ini kan ? untuk kali ini, rasanya macam banyak sangat perkara mahu diluahkan . tidak kiralah aku tengah buat apa sekali pun, pasti akan terlintas di dalam kepala otak :

" oh, mmg hal ni ak nak muatkan dlm blog "

banyak sgt ! dan sudah beribu kali ( beribu ? tipu betul ) aku taip, but it still in the draft box. how can it be ? i dunno * angkat bahu . the satisfaction is not there. still rase tak complete. dats why aku tak publish it .

sebenarnya sekarang, otak lebih memikirkan untuk menaip tentang satu tabiat aku yang memang sangatlah ... erm, what we call eh ? sgt tah apeape i guess ... ohkay, fyi

I AM A QUICK-TO-FEEL-BORED-TYPE-OF-GIRL

or maybe in other word, i hv some kind of weird disease called boringphobia ? yeah . datsthe word . itsup to u lah nak anggap maksud boringphobia tu mcm mane . either dat im a boring person, or aku seorang yang cepat bosan . mungkin keduaduanya betul .

boring apa ya ? boring dalam sesuatu perkara . dalam kelas, sedang belajar pun aku boleh boring . teringat, last sem, i got my ass outa class, becoz too boring, and dialed zul's number. we chat for about half an hour . then, a couple of wix ago, talked wif nad in phone in the thermo lab . bosan sgt lah, lagipun grup aku sudah habis, sementara menunggu yang lain siap, baik la aku sembang sekejap . then, sudah beberapa kali akibat terlalu bosan, mengajak daiyah plus nisah out all of a sudden . pernah jugak lepak di rumah maklong nad ( fyi, her house is only at kolej tunku chancelor, becoz she is the wife of utm's guard director ) . seronok lepak di sana, maklong sgt sporting . gaya org muda . dpt mkn masakan maklong yang sgt sedap, boleh menghilangkan rasa tension akibat kebosanan hehe . takpun, mengajak jijan jalan2 dgn viva nye yang laju itu haha . segala aktiviti yang dilakukan akibat bosan, dilaksanakan tanpa plan . its a sudden and on the spot thing . ke desaru n tanjung balau n melaka wif him, also tanpa berfikir panjang .

bosanlah, mari kita out




No comments:

Post a Comment