12 December 2009

OTROMEN . HIYAK !

lalalala
dudududu
marey kite kembali menjadi nerdy n geek !
but not loser owhkay...
becoz tomorow, each of everyone of the students of UTM
is going back n started the new semester .
M A L A S L A A A A ...

untuk hari ini,
saya ingin berkongsi hobi saya yang besh n super co0l !
kumpul otromen stuff ~ *yeay !
but, saya xsimpan utk diri sendiri,
tp saya beri kpd nya hahahaha
weird isnt it ?
but i like to do s0 ...
ada satu sahaja koleksi otromen y saya simpan iaitu
excesory kereta hehehe
rakan2 saya selalu mengeluh apabila melihat saya teruja melihat
barangan otromen di mana2 mall .
the salesmen always geleng pale melihat ketrujaan saya .
eleeh ... rakan2 saya memula sahaja mengeluh,
tapi lama klamaan , mereka juga truja .
siap mencadangkan saya pelbagai  jenis otromen lagi .
hahaha



ULTRAMAN TARO .
this is the 1 dat i gave to him .
besh giler !
mase na bg tu , rasa sayang sgt na bg huhu
sbb otromen ni ade bunyik .
biler tekan, dia akan berbunyi :
tiiigaaa coleen !
tiu ! tiu ! tiu ! tiu !
( bunyik laser or tembakan dilancarkan )




hwee~






No comments:

Post a Comment