11 November 2011

minuman khas utk para blogger SAHAJA : T BLOGGER

assalamualaikum & hello !



ape mende bulat ini?

oke straight to the point .
after beberapa minggu aku xjejak jusco tmn u,
bile jejak je td,
keterujaan aku menemani kawanlelaki berjaya dikalahkan oleh
keterujaan melihat kedai minuman baharu : TBLOGGER .


sumpah aku xdpt perah otak aku kenapa dlm byk2 name,
name itu yang menjadi pilihan hati sang pengasas .
ada macam bunyik ala2 diskriminasi / racist disebabkan dua perkara :

1) kaum blogger je yang di mention . then, blogger2 je lah yang layak beli minuman ini?
2) huruf T menjadi pilihan which boleh mendatangkan perasaan cemburu drpd huruf2 lain .
mungkin nama pengasas itu adalah Terpandai . atau Terminum . siapa tahu .



ah, yang penting, minuman ni ala2 coolblog jugak .
mungkin ada sedikit berbeza daripada segi tambahan seperti jelly / pearl .
apa yang xade pd coolblog ialah, tambahan yang menarik dlm tblogger = puding .
tp bagi aku, coolblog lebih best sbb lebih murah .
di coolblog, nak tambah jelly / pearl = rm0.60 .
tp tblogger, rm1 .
bagaimana pula dgn rasa?
setakat ini, aku baru rasa ice blended latte+puding dgn milk tea dia .
and, boleh thn sedap !
jom usha aku punya ice blended latte+puding .
*milk tea aku xamek pic sbb same je dgn teh ais kat mane2 termasuk maple .
**sekarang ni tgh promo baru bukak buy 1 free 1, but aku xsure sampai bila :)



tadaaa ! nampak sedap x? hehe layer2 putih kat bwh tu adelah puding dia .
rasa puding tu sedap !



 everything about tblogger ni bagi aku nampak lebih casual dan matang berbanding coolblog .
*apa kau igt ni fashion kah?
no, maksud aku, daripada pemilihan tema dan warna kedai, pattern plastic, cawan, straw bla3 .
if coolblog, mcm pinky kiut-miut gitu . xgitu?
oh lupa nak highlight, ni hah kawanlelaki yang aku teman gi buat spek baru .
mata belalang . cool !




inilah aku bersama straw yang dibungkus .
mungkin ini adalah salah satu penyebab tblogger lebih mhl drpd coolblog .
aku dah hantar pic nih kepada tblogger sdn bhd ,
diharap korang dpt mendoakan aku berjaya dlm persaingan duta tblogger berkulit hitam paling maneeeeess
*apesal aku itam sgt ?



pic kedai dia aku lupa nak ambik .
oke good night !



p/s : kulit muka aku ada jerawat pasir . damn !
p/s/s : SEMUA ORANG BOLEH MINUM TBLOGGER . JANGAN TAKUT . YANG BUKAN BLOGGER, USAH GUSAR YE :)







No comments:

Post a Comment