20 July 2010

katanye 8 plastik beg, yeke ?



hi all !
http://www.emocutez.com
uh ~ its been awhile since i logged in here .
so many things to do la .
plus = MODEM BEROKBEN ROSAK .
n td sarah offer akak dia ade modem xgune,
maybe bole beli dgn harga y lebih murah .
yeay !
*jimat duit aku . ^___^


so nk hapdet ape kali ni eh ?
nak citer sal gego la ~
actly aku xjoin sgt pon gego tu .
join junksale je hehe
sbb itulah my top mission hehe
so lyn je lah foto ae ~

oh, smpai lepas asar .
agak bepusing jugak la nk park kereta hihu



the old skul scene of bukit timbalan .
bangunan sultan ibrahim ni is really2 such a memories ~



amek gambar merupakan satu kemestian haha



mmg byk kali round sekitar junksale nih
n mmg byk tawar menawar dilakukan
amek pic jap kat 1 kedai ni
nasib baik la kn ade surau dlm ni,
sgt senang nk lepak lelame lagi kt sni !
hehe



haha amoi ni sporting taw
aku pulak buat muke tak malu patah balek pergi kedai dia mintak dia
amek kn pic n ajak sorang lagi join .
hey, aku dah membeli kat kedai dia,
dia kene lah melayan kehendak customer dia haha
nasib baik sporting taw,
i kinda like them first sbb peramah lah kn .
ak kalau brg besh mane pon tp promoter lyn cam taik,
mmg aku awal2 blah la an.
then, bju pon lawa .
biler tawar pon leh la dpt harga y agak puas hati hehe



xmalu lagi suruh amek kan pic lagi haha



oke oke, last suruhan hehe
kire oke lah tu aku promote baju dia tau~



okem pinggang dah senget sebelah ,
kepala lutut dah tercabut ,
wallet dah kering .
jom blah !
bangunan sultan ibrahim at night



oh, lupa pula .
junksale at night .
nampak tak ade 1 grup wearing joho shirts ?
what were they doing eh ?
http://www.emocutez.com
mari kita lihat lebih dekat :


oh ada mic ada camera .
oh oh oh ~



oke, itu je .....
hm ?
ape aku beli ?
eh, aku mane ade beli ape2 ...
aku takde duit lah ...
cemane aku nk membeli ...
skang ni mmg tgh takde duit sgt .
*aku rase mesti korang byk kali dgr kn ak ckp takde duit*
haha
 betul !
xsempat nk ade duit,
mesti dah tergune duit tu .
bodoh kan aku .


p/s :
hopefully ill get dat scholar .
mom had retired .
dad apetah lagi .
so ....................
oh, 8 plastic beg tu bukan aku punya brg beli kat junksale tau !
org lain haha



oh belom habis lagi .
mahu tambah sedikit pic lah hehe
creadits to halin ghooi .
i took all these pic from his album in fb hehe
cekidout !


as usual , ade dj





oh, ade skateboarders !
aku perasan ade sorang mamat ni main skateboard,
i think he is in the same fac as i am .
bro tu penah sekelas economy dgn aku mase aku first year .
apekah beliyau buat di sini .
bermain skateboard haha





ramai betol org kesane kemari dgn beskal .
beskal xnak lawa2 lak tu an
hesh, jeles sekejap aku disitu ye haha





oh, bilelah joho concept store ni nk open ~




hehe ade beli gelang rm3 dgn akak ni hehe



haaaa .... brader / pakcik / abg / pape lah ni la !
aku kan, serba salah dgn dia .
haha dia punye la beriya nak lukis pic aku .
aku xnak .
tp dia nak gak .
dia siap bgn ikot aku,
dia ckp, takpe lah, tgk2 je lah bju2 tu,sy lukis .
aku ckp tp aku xnak beli .
haha dia ckp dia nk wat display .
muke besungguh kot !
tp last2 aku cabut lari hahaaha
yelah, aku nk jln g kedai lain,
xkan aku nak duk ercegat kat situ .
tak xmasal dia suruh bayar haha ~



oke dah !
babai !



4 comments: