27 March 2010

Pamela Anderson dan Dot Dot Dot . =)

" contest ini dibawakan dengan jayanya oleh YoycullendotcoM "

" omg . look . "
tiba-tiba nur aziana memecah sepi .
kepala masing2 berpaling ke arah belakang .
hidung mancung .
rambut messy .
ber kaca mata hitam .
kasut air nike .
t-shirt biru bersama skinny jeans hitam .

"siapa yang korang tengok nih ?"
nurulhusna memang begitu .
sering menjadi bahan lawak akibat sifat ke-bluran beliau .

" zizan raja lawak ! "
oh, nurhaliza pasti kenal .
memang bukan haliza lah kalau artis tempatan
pun tak kenal .
oh bulan, panggilan untuknya yang paling sesuai .
( oh bulan = web gosip )

" ha'ah lah ! wooo ... apa dia buat kat sini ? '
nor atiqah kebingungan .

"ntah, cari aku kot . haha !
aku kan pamela anderson . hot mama ~ "

semua memandang sepi ke arah nurulhusna .
hanya kedengaran bunyi cengkerik bersahut sahutan .

" haha ! alo,alo~
korang ni tak baik lah buat roomate aku macam ni,
meh kita gelak meh .
una buat lawak tu .
nah milo ais una~
una dah besar kan~ "
suhailah bersuara pula setelah nurulhusna mula menarik muka .

"hahaha ! "
gelak tawa terus berderai .

"ceh, gelak 3 harkat .
korang ingat aku tak tahu,
itu gelak tak ikhlas "
nurulhusna menuturkan kata-katanya sambil mencebik .

" hahahahahahahahaha ! "
makin galaklah mereka meng-anjing .
gelak paling kuat diketuai oleh nurhaliza .

kepeh kepeh kepeh .
" ha...itu dia si bumble bee sudah mari~
oi minah yamaha 135 lc !
ceh siap full name aku panggil motor dia "
sahut siti najihah sambil memanjangkan leher
lalu melambai-lambai .

siti noorfazela datang ke arah mereka .
" hello ? motor aku, modenas ok,
bukan yamaha . eee malu malu "

" mane ade aku cakap kau ! aku cakap motor yoy kat belakang tu ! "

" KAAAAVERRRRR ! "
ejek mereka beramai-ramai sambil menunjukkan ibu jari ke bawah .
noora'tiqah kalau boleh, mahu sahaja menggunakan ibu jari kaki .

p/s : haha apetah ak wat nih !
ayat dah le tonggang tebalek .
name je anak cikgu bm,
tp bm ak sgt lah .... omg, sucks .
fyi, ak dgn senang lenang nye msuk kontes lagi .
hadola, dahal study wix ni ak kne la strugle an .
takpe2, ni mengisi ruang rehat .
(rehat ape, sejak ko kat umah, 1 buku pn xbukak agi kot !)
haha, so, meh join kontes meh .
for more info : click saya =)



7 comments:

  1. tengkiu epy ! i noe im hot =P

    ReplyDelete
  2. (-_-") bukan andalah, pamela anderson

    ReplyDelete
  3. taik ayam ah name aku di show off kan. ahaha !!

    weyh..oh artis..beautiful nara ko xtarok en..gagaga ! hot ah pamel anderson punyee...tembikai!! xD

    ReplyDelete
  4. haliza ~ welkam ~ ahahaha
    ko patot bge sbb name ko fofuler cam artis

    ReplyDelete
  5. Mr H (aku) memeng HOt!!

    ReplyDelete