27 December 2009

M A D U . B U L A N

LAST TWO DAYS WAS QUIET THE BEST THING DAT I EVER HAD =)))))))
CANT STORY WITH WORDS BUT BEAUTIFUL PITCHAS .
WANNA SHARE HERE ~ ~ ~



percaya atau tidak,
kami memulakan perjalanan seawal 530 pagi .
semata-mata ingin melihat sunrise d pantai .
namun, hajat tidak kesampaian .
tengok sunrise di jalan pun bo0o0ole laaa~
otomen jd model sunrise =)




the road .





tiba di pintu gerbang .




finaaly arrived . fiuh ~
dalam lebih kurang pukul 8 ke ek ?
lupa masa . haha



marimari kita pakai sunblock dulu ~
padahal, aku mmg tetap burn waaa !




yeay ! jum mandiiiii ~






my castle ! memula kami bertanding ,
siapa punya castle lebih besh .
seminit, masingmasing berusaha tegar ,
2 minit , aku " hey u tiru castle i ! "
5 minit , beliau " u , kite combine juuumm ... " sambil muka bosan .
hahaha then we build up our castle together .




he made me look like a mermaid .=o




pic mandimande tadak...sbb dedua mandi so sape mau capture ?
hehe afta mandi laot, g mandi secara betul .
then beli layanglayang ~
'brader , beli rm10 la brader...y rm6 tu buluh xtahan'
kata si penjual .




geli dgn pic ni but at the same time suke .
hahahaha mcm model gedik .
hahahhaa =DDD
lihatlah layanglayang saya ~
my favie hero ultraman !



mostly i like the ori more ,
howeva , looks like editing pix is 1 of my great hobbies .
although im not gifted but im satisfied enuf .
;)))




beliau juga mahu bermain !
oh no ! ari mau hujan !
tp angin sangat kuat ! besh bermain layanglayang ~
ini di balau pula ~




kununkunun inilah pic teraher sebelum pulang
tp bikin x serupa cakap hehe





di batubata .
konon mahu balek td tp syg mahu balek .
bergambar lagi ~
dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi




di batu juga ~




nampak playground !
saya mahu bermain sepuas hati yeay =BBB
ish buruk betul pangai tekangkang ;0




bermainbermainbermain
ish apsal nmpak bulat sgt ni bdn ?




nampak pakcik penjual aiskrim pada awal kedatangan kami , namun xsempat kejar . then , semasa mahu pulang , terdengar deringan loceng penjual aiskrim , apalagi , selepas berpandangan sebentar , aku pun menjerit cepat kejar cepat kejar ! maka beliau pun meluru menahan pakcik dari terus berlalu hahaha =D


yeay dapat makan aiskrim .
dengan xmalunya meminta pakcik bubuh tigatiga perisa .
dah la rm1 . satu perisa sahaja sepatutnya oke !
muka bangga ahernya dpt mkn eskem .=DD




beliau pun xmalu meminta 3 prisa juga
selepas melihat beliau hanya mendapat dua prisa sahaja .
tu pun na jeles
hahaha




then , lepaklepak di padang rumput .
angin sepoisepoi language~
maka mendapat idea bergambar lagi .
creadits to him !




creadits to him again !
im thinking =)




again creadits to him !
bersama si kaki busuk .
eeuuwwww




again im supposed more into the ori
but i love in editing pic .
so here it is . =))
angah tgk gamba ni , dy ckp ak da gemuk .
sobsobsob =(
 betul ke ?




yelayela , asek creadits to him ,
jum meh amek pic same meh .
act pic ni nmpak both of us .
the pic is quiet kiut i guess .
but i prefer to crop ur face hahahahahaha
*evil huh ?
sudah , u nmpak sikit je sudalaaaa .. ;PPP
see , he is terangterang older than me .
byk kedut oh beliau ! kakaka




akhirnya pulaaaang ~
dis time , im the driver while he was the co-driver .
howeva , separuh jalan saya berhenti di petronas .
nantok gilak okkeh !
bape kali terlelap haha
n we switched driver .
luckily we didnt involve in any exciden . fiuh ! ^ ^
n here it is ! ternampak di langit baaaaanyak sgt layanglayang di tebrau !
saya y teruja mengajak beliau join bersama hihi




daripada kami penat , kami menjadi bertenaga semula
sematamata mahu bermain layanglayang !
even kami terpingapinga ' ada event ape ni ? byk sgt layang oh '
tp kami xpeduli . tetap join . hahahaha
lihatlah otomen kuuu~




sdang seronok bermain , tibatiba
satu bayangan besa menutupi kami .
oh ! sotong kurita !
besaaaaaaaaaaa !





eyah ! eyah ! go squid !
agak bersusah payah squid mahu terbang sbb besar
dan angin tidak berapa kuat .
saya berasa amat terpegun .=000





yeeeaaay ~
akhirnya squid berjaya terbang ~
lihat ! ada eagle di sebelah ~




alaaaa ... squid jatuh gedebuk .
sedeeehhh ... =(
angin tiada ...




terdampar lagi
saya semakin sedih melihat squid .
otomen saya juga berasa sedih kerana otomen pon tamau terbang
=(((



squid suda x mahu terbang .
begitu juga dgn otomen .
hari juga sudah menginjak ke senja .
jum pulang .
singgah sebentar di van penjual layanglayang .
see , ada beranika jenis layanglayang
so wonderful !

haaaa ...tp afta bermain layanglayang
kami tidak terus pulang utm pon . ;P
ke jj tebrau mahu bermain smpai lebam .
mkn , jln2 , main gem .
basket ball beliau menag 271-261
manakala daytona saya menang yeay !
i was in the first place whereas he was the second .
then kami memang sudah seperti mayat hidup .
jalan pon dah xlarat .
pergi cuci gambar , lalu pulang .
fiuh penat gilak okke !
tp seronot  ~ ~ ~

P/S : SUARE TADAK SEPERTI ROCKERS GARAGARA GELAKGELAK KAROKKAROK BERSAMA NAD THE BESTIE A DAY BEFORE ME N HIM WENT TO DESARU .
N NOW, MY THROAT MY EYES MY NOSE IS SO MENYUSAHKAN .
MAHU DEMAMKAH ???

2 comments:

  1. susuk! ingat x dulu kau selalu ckp : "zanna aku xdpt byg kan mcm mane aku bile ade bf. hahaha. mesti aku yg giler"
    pastu aku pun mcm xdpt byg kan lah jugak. pastu aku pun ckp, "aku pun xdpt bygkan aku mcm mane"
    pastu aku siap ckp, susuk kalau kau ade kau kena bgtauuuu aku!!
    pastu kau selalu mngenang nasib ckp semua kwn2 kau dah ade. ain dah ade.
    pastu dgn affair kau yg sekejap tu,dating mkn icecream ;p (HAHA) dengan aku yg suke budak ketayap budak tennis, kau suke budak kawad lah. SUMPAH LAWAK WEH BILA TERINGAT BALIK.

    *I AM HAPPY TO SEE THAT URE SO MUCH IN LOVE WITH HIM,sumpah geli, but yeah susuk, semoga bahagia!! :)* xoxo

    ReplyDelete
  2. zannaaaa.....wa ko ckp cenggitu an , ak ase sayu oh , kau ni an saje je ... budak ketayap tu pecer ? ak paleg tapaham nape ko minat dy oh ... dak tenis tu bole la thn ensem hehe .. dak kawad aku minat tu da ade awek *sobsob ,

    aku pon geli bc ayat ko y siap capslock tu haha
    btw , pe cer ko nye dak egypt tu ? dah sesame kat sane x jmpe ke ? ke ko dah ade pak arab menanti ? haha

    wendu mau joyah mwahmwah ~
    p/s : pssst, ak takot dgn kau pnye ketua practikum , luahluahkan kt ak , takot2 huhu

    ReplyDelete